Ga als volgt te werk.
Haal het kastje uit het dashboard.
(Zie onder Hoe dit gaat)
|
|
Haal de pluggen uit de zijkant van het kastje.
|
|
Draai de schroef los die in de bodem van het kastje zit met de korte
kruiskopschroevendraaier.
|
|
Neem het kastje uit het dashboard.
|
|
Haal dan het onderste kastje uit het dashboard.
Maak met de korte kruiskopschroevendraaier de bodem van het kastje los.
(twee schroeven)
|
|
Neem de bodem er uit.
|
|
Maak deze los het is een onder deel van het slot die boven in het kastje
zit.
|
|
Aan weerskanten van het slot zitten ook schroeven draai deze los.
|
|
Draai dan de onderkant van het kastje los. (drie schoeven)
|
|
Neem het kastje er uit.
|
|
Hier ziet u de kachel afsluitklep deze blijft zitten maar draai de kachel
draaiknop eerste op koud anders komt het koelwater in de cabine.
Draai met de Flexibele dop schroevendraaier de vier boutjes los.
|
|
Onder deze kachel afsluitklep zit een bout.
|
|
Draai deze los. (dop 10)
|
|
Druk vervolgens de klep wat naar de motor toe.(naar voren)
Dit is om ruimte te krijgen.
|
|
Links onder op de radiateur ziet u een boutje.
|
|
Draai deze los met de Flexibele dop schroevendraaier.
|
|
Met mijn vinger wijs ik een klipje aan die moet iets omhoog gehouden
worden als je de radiateur er uit haalt. (vier klipjes)
|
|
Schuif voorzichtig de radiateur uit het kachelhuis.
|
|
Dit gaat niet gemakkelijk.
De afsluitklep zit een beetje in de weg.
Druk deze daarom wat naar voren als je het naar buiten trekt.
|
|
Nu kan de nieuwe er weer in doe dit in tegenstelde volgorde van het
los halen.
|
|
Dit is de afsluitklep van de kachel.
|
|