Maak het stuur los (makkelijk voor montage straks) en bedek
de stuurstang met een doek zodat het niet het glas van de schotel kan beschadigen.
|
|
Maak met een kruiskopschroevendraaier of torks het plastic
sierrandje los.
|
|
Neem het weg.
|
|
Hier onder zitten twee schroeven draai ze los.
|
|
De andere kant.
|
|
Haal de houder van de cassettebandjes er
uit.
Maak de vleugelmoeren los.
|
|
Dan moet je het bakje in het midden met het klokje losschroeven
|
|
Neem het er uit.
|
|
Maak de vleugelmoeren los.
|
|
Zie hier de schroefdraad waar de vleugelmoeren op vast
zitten.
|
|
Maak de snelheidsmeterkabel los.
Deze is geklikt
en kun je er aftrekken of met een schroevendraaier afwippen.
|
|
Nu moet je het klokkenwerk op de kop leggen, en de stekkers
lostrekken.
|
|
Het geheel wat je van boven door het raam ziet.
|
|
Dashboardlampjes, steekfitting. Philips 1,2 watt en
je hebt er in totaal ongeveer 20 nodig voor het hele dashboard.
Als je
de lampjes wild vernieuwen die de kilometerteller verlichten moet de een extra
kapje los maken.
Deze zit met drie kleine boutjes vast. (dop 5 heb ik
gebruikt)
|
|
Ligt het kapje voorzichtig op.
|
|
In het kapje zit de oliepijl meter.
|
|