Omdat de
voorkant beschadig was had ik besloten de motor er uit te halen dan kon ik beter
de deuk er uit krijgen en de motor nakijken.
De pijltjes geven de
beschadigingen aan.
Links de automaat en recht het
motorblok.
Omdat ik last van mijn rug kreeg
hing het blok een tijdje in de takel .
Toen heb ik het blok maar geverfd dit kon ik nog en ik verveelde mij.
Ik heb ook gelijk de filter schoon
gemaakt die achter de karterpan van de automaat zit.
Ga nu niet gelijk dit ook doen want inwendig moet je ook wat delen losmaken en
hier moet je voorzichtig mee zijn voor je het in de gaten heb haal je de
verkeerde delen los.
Mooi schoon gemaakt en geverfd.
Hier gaat het blok weer in de
Break.
Het is wel passen en meten met een
automaat er blijft niet veel ruimte over.
Hier een foto van de onderkant van
de automaat.
Bijna op z´n plek.
Als ik klus gebruik in altijd deze
bokken.
De Break in nu geschorst de
klepseals waren versleten en daardoor begon hij erg te roken.
Ik heb hem bewaard omdat de
automaat nog erg goed is en misschien heb ik hier later nog een bestemming voor.
|